E-commerce / Suport tehnic gratuit
Prin sistemul de suport tehnic incercam sa acoperim nevoie clientilor nostri de raspunsuri rapide si avizate la intrebarile legate de limitarile tehnologice intalnite in derularea activitatii. Totodata ajutam partenerii nostri sa foloseasca produsele si serviciile noastre la potentialul maxim al acestora. Prin serviciul de suport fiirma nostra realizeaza o baza de date completa in cadrul careia sunt inglobate toate solicitarile utilizatorilor, acest sistem fiind baza de plecare a departamentului tehnic in dezvoltarea de noi instrumente si facilitati oferite constant clientilor nostri.
Serviciul de support va oferi clientilor nostri posibilitatea de a comunica in timp real solicitarile si reclamatiile, in cazul in care sistemele deja dezvoltate nu reusesc sa acopere aceste solicitari departamentul tehnic va realiza un plan de implementarea unui upgrade care sa raspunda noilor cerinte, in acest caz clientului I se va comunica perioada exacta de executie si implementarea a instrumentelor solicitate.
Serviciile de support se realizeaza intr-un modul integrat prin diverse metode de comunicare (telefonic, prin mail si diverse programe comunicationale), echipa noastra oferind ajutorul necesar bunei functionari a magazinelor virtuale gazduite.